Footshop
Společně s generační obměnou, která posunula streetwear do hlavního jazyka módy se Footshop z domácí destinace pro sneakerheads rozrůstá ve značku pro fashion victims od hlavy až k patě, s e-shopem a kamennými obchody v mnoha místech Evropy. Proto vznikl otevřený systém, který si uchovává kořeny ve výrazu ulice, v graffiti, rapu, skate a sneaker kultuře, ale posouvá Footshop do prémiovějšího sektoru. Podstatné bylo, aby nová značka dobře fungovala v digitálním prostředí i vyražená do kůže a šlo ji rozvést ve vizuálním stylu, třeba v čím dál zajímavějších kolaboracích, ale stále si zachovala výraz mládí a drzosti? Ale jak? Nakreslit si to sám a na telefonu? Propiskou na ubrousku? Vidličkou na televizi? Vetements šálou namočenou do sirupu na kašel. Hlavně svojí cestou a sebevědomě! Podtrhnout spontaneitu, kterou současná digitální okamžitost staví nad dokonalost. Street smart drzost, se kterou můžete škrtat, narcistně se podepsat, ale i s jistým infantilním optimismem vytvořit něco nového. Částečně svého – všichni jsme už zvyklí na kustomizaci a algoritmem servírovaný osobní playlist. Nekonečné množství čáranic loga nakonec zdola drží disciplinovaná stabilita custom písma Foot Medium. Ve verzi Foot Carbanica se předpřipravené čáry jednoduše aplikují v jakémkoli dokumentu. Ale vždycky můžete vzít do ruky fixu a sami zkusit some fancy footwork.
Klient: Footshop,
Designer: Michael Dolejš, Aleš Najbrt
Art director: Aleš Najbrt, Michal Nanoru
Písmo: Marek Pistora
Technická spolupráce: Jakub Spurný
Produkce: Michaela Gabriel, Pavlína Nebáznivá
Písmo: Autorské,
Typ: Značka,
Rok: 2020
Související aktuality: