Country Life
Český průkopník bio a veganství začínal hluboce v době, kdy šunka se nepovažovala za maso a pesticidy platily za přílohu. Od založení v roce 1991 fungoval Country Life s logem navrženým zakladatelem podniku Otakarem Jiránkem, spojujícím anděla, člověka vzpínajícího ruce k nebi a sazenici. V roce 2015 jsme na důkaz sblížení hlavního proudu a tehdy už největšího středoevropského obchodníka s bio životním stylem připravili pro Country Life nový vizuální styl. Marek Pistora propojil všechny předchozí významy loga se svěží typografickou hrou s diakritikou. Rozpracovali jsme pravidla aplikace široce pojatého vizuálního stylu od foodstylingu, imagových a produktových fotografií až po přenesení uvažování do architektury obchodů a restaurací. Tam naše práce skončila.
Klient: Country Life,
Designer: Marek Pistora
Art director: Michal Nanoru, Aleš Najbrt
Písmo: Avenir Next, Tiempos, Hercules, Topol,
Typ: Interiér, Plakát, Značka, Katalog, Web, Časopis, Produkt,
Rok: 2016